diumenge, 25 d’abril del 2010

Sopa refrescant de maduixes amb granissat de iogurt

Recepta de la Mireia Carbó del seu llibre la Cuina que no amoïna. Com totes les seves receptes és fàcil i molt molt bona.
Ingredients:
Per la sopa:
  • 500 g de maduixes
  • 1 llimona
  • 1 taronja
  • 4 cullerades de sucre o de mel (jo vaig posar 2 de sucre i 2 de mel)
Pel granissat:
  • 2 iogurts naturals
  • 100 mL d'aigua
  • 50 g de sucre 
Procediment:
Començarem pel granissat ja que ha d'estar entre 6 i 8 hores al congelador per a que es congeli.

Per fer el granissat:
Es barreja l'aigua amb el sucre. S'afegeix l'aigua amb sucre als iogurts i es bat manualment.

 
Es posa al congelador, i un cop congelat es treu i es rasca amb una forquilla o cullera per obtenir el granissat.


Es guarda al congelador fins a l'hora de servir.


Per fer la sopa de maduixes:
Es renten i tallen les maduixes. Es baten amb el batedor elèctric juntament amb el suc de llimona, el suc de taronja i el sucre i/o mel.


Si et molesten les llavors de la maduixa es cola amb un colador xinès.


Es guarda a la nevera fins a l'hora de servir (jo ho vaig fer el dia abans). Es serveix en un plat o una copa amb una mica de sopa i a sobre el granissat. Per guarnir es pot posar un tros de kiwi o de menta.


I a menjar!

4 comentaris:

mercè ha dit...

Renoi quina sopeta!, amb el solet que sembla que ja vol sortir del tot lliga moltíssim!! molt bones fotos il.lustrant el procés!A reveure!

Roser ha dit...

Molt refrescant i molt bona!!!!

Gemma ha dit...

Uau, aquesta recepta de la mireia no l'he fet! M'encanta la idea del granisat de iogurt... la fare ben aviat, que per fi sembla que comença la calor ;)

Unknown ha dit...

Doncs sí que és molt refrescant, llàstima que s'estigui acabant el solet!

Gemma: ja m'exlicaràs com t'ha quedat quan la provis de fer. També es podia fer amb kiwi.

Fins aviat!

Potser també t'interessa:

Related Posts with Thumbnails

Què t'ha semblat aquest post?