diumenge, 2 de maig de 2010

Galetes

i la segona de la setmana

Ingredients:
  •  225 g. Farina
  • 100 g. De sucre molt
  • 100 g. De mantega
  • 1 Ou gran
  • 1 culleradeta de cafè de llevat
  • Una mica de sal
  • Ralladura de llimona
Procediment:
Es tamissa la farina en un bol.
S'afegeix la mantega a trossets i es barreja amb la farina fins que quedi com molles de pa.


 
Es fa un forat al mig i es barregen els ous, el llevat, la sal i la ralladura de llimona.


Es barreja amb les mans fins a obtenir una massa que es pugui manipular bé.

Si teniu motlles normals s'estira la massa i es tallen les galetes, però jo em vaig comprar una mena de màquina al Lidl que poses la massa a dins i fa les galetes com si fos una pistola.


Va molt bé i és molt barat. Després es posen al forn pintades amb rovell d'ou i es deixen entre 10 i 15 minuts a 180ºC.

Jo les vaig pintar amb xocolata desfeta, però sense res també estan molt bones. També es poden fer de canyella barrejant pols de canyella amb la massa de les galetes.

I aquest és el resultat:


Publica un comentari a l'entrada

Potser també t'interessa:

Related Posts with Thumbnails

Què t'ha semblat aquest post?