dimarts, 26 d’octubre del 2010

Galetes d’espinacs i parmesà

Recepta també del David Lienas, però del mes passat.
Ingredients:
  • 100g de mantega
  • 50g de sucre glaç
  • 2 ous
  • 125g de farina
  • vainilla en pols
  • una mica de sal
  • 40g de parmesà ratllat
  • 300g d’espinacs crus
Procediment:
Es deixa la mantega a temperatura ambient fins que estigui tova. S’hi afegeix el parmesà i es barreja bé amb una forquilla.
Imatge 018
S’hi afegeix el sucre i es barreja un altre cop. Es fa el mateix amb cadascun dels ous.
Imatge 021
Es bullen els espinacs, s’escórren bé (si cal amb un drap net i aixafant bé).
Imatge 023
S’afegeixen els espinacs, ben escorreguts, a la massa i es barreja amb la batedora.
Imatge 026
S’incorpora a poc a poc la farina tamisada.
Imatge 027

Es posa la massa dins d’una màniga pastissera i es fan tires d’uns 8 cm de llargada a sobre d’un paper de forn.
Imatge 031
Es posa al forn pre-escalfat a 175ºC durant 10-12 minuts o fins que estiguin daurades de dalt.
 Imatge 034
BON PROFIT!

6 comentaris:

mercè ha dit...

caram, ja has fet l'arròs a la caçadora i les galetes d'espinacs?, per l'aspecte semblen fotos fetes a la classe... no ens enganyes?...je,je. A mi em van agradar molt les 2 receptes. Em va fer molta ilu trobar-te a la cursa de la dona! ja fa 3 anys que la faig i 2 que vénen les meves 2 filles grans.Una abraçada Marta!

Anònim ha dit...

Guau! Aquestes galetes han de tenir un sabor espcectacular... ja que la pinta ho és! Me l'apunto! ;)

Unknown ha dit...

Mercè: clar que no us enganyo, a mi se'm van cremar una miqueta, però clar es que això del forn de gas encara no el controlo! A mi també em va fer molta ilu lo de la cursa de la dona, no vaig poder casi ni saludar perquè si parava ja no arrivaba! Jo és la primera que faig, ara m'hi estic mig aficionant! Ptns!

elsfogonsdelabordeta: El sabor és molt bo, i al ser de color verd criden molt l'atenció!

orquidea59 ha dit...

ESTAS GALLETAS DE ESPINACAS, ORIGINALES Y RICAS. ME HAGO SEGUIDORA DE TU BLOG Y SIGO POR AQUI FISGONEANDO. BESO DE ORQUIDEA59

orquidea59 ha dit...

ORIGINALES GALLETAS Y RICAS. ME HE HECHO SEGUIDORA DE TU BLOG Y ESTOY FISGONEANDO POR AQUI. UN BESO DE ORQUIDEA59

Unknown ha dit...

Orquidea: Muchas gracias por hacerte seguidora, espero que te guste mi blog! Besos!

Potser també t'interessa:

Related Posts with Thumbnails

Què t'ha semblat aquest post?