dilluns, 25 d’octubre del 2010

Crestes de porros de l’hort

Després de l’estiu i no regar massa el petit hortet que tinc al balcó, només han sobreviscut uns quants porros (puerros), i per poder-los aprofitar he fet unes crestes molt bones. Eren petitets però molt saborosos.
Ingredients:
  • 1 porro (de mida normal), en el meu cas n’hi havia 9 de mida minúscula
  • massa per fer crestes
  • una mica de philadelphia
  • oli d’oliva
  • sal
Procediment:
Es renten i pelen els porros.
Imatge 333          Imatge 335 
Es tallen a trossets petits.
Imatge 336
Es salen es porros i es sofregeixen amb una mica d’oli fins que estiguin dauradets. Es posa una cullerada de porros sofregits sobre de la massa per crestes.
Imatge 338
S’afegeix una culerada de Philadelphia.
Imatge 342
Es tanca la cresta i es cou al forn durant uns 10 minuts o fins que estigui daurada per dalt i per baix. També es poden fregir, però queden més olioses.
Imatge 347   
BON PROFIT!

2 comentaris:

la gemmota ha dit...

Ei Marta!
Quina porros més bonics! A mi no me'n va sortir ni un!
A l'estiu és un rotllo perquè amb les vacances i amb la calurassa de la ciutat, em costa molt tirar les coses endavant...a veure si amb el temps aconsegueixo uns porros com els teus!!

Unknown ha dit...

Hola gemma!
A mi el primer any em van sortir 2 de petits i molt curts fins que aquest any he descobert que s'ha d'anar afegint terra a sobre! Jo tampoc he regat a l'estiu, però han aguantat bé! Tot i que són petitons! A veure com va aquest any l'hortet! Ptns!

Potser també t'interessa:

Related Posts with Thumbnails

Què t'ha semblat aquest post?