dimecres, 22 de setembre del 2010

Hummus

Aquesta recepta és originària de l’Anna Rossell, comptessa de Barcelona pels amics! M’en va fer ahir i estava tant bo que avui m’han vingut moltes ganes de menjar-ne així que aquí teniu la recepta.
Ingredients:DSC_0077
  • 1 pot petit de cigrons
  • mig gra d’all
  • suc de mitja llimona (jo no en tenia i he posat lima)
  • oli d’oliva gust suau
  • 1 culleradeta de cafè d’oli de sèsam
  • una mica de sal
  • pebre vermell dolç (no picant)

Procediment:
S’escorren els cigrons i es posen al pot del túrmix. S’hi afegeix oli d’oliva suau fins que falti un dit per cobrir els cigrons (aquí falten 2 dits ja que he fet el doble de quantitat).
DSC_0076
S’afegeix una mica de sal, el pebre vermell, el suc de llimona, l’oli de sèsam i el mig all talladet petit.
DSC_0082
Es tritura amb el túrmix. I es serveix amb un plat (en aquest cas tupper, ja que serà el dinar de demà) i s’amaneix amb una mica d’oli verge d’oliva i una mica més de pebre vermell dolç.
DSC_0084 Es pot menjar acompanyat amb pa de pita o altres pans o bastonets de pa. Jo el poso també com a acompanyament d’algunes carns.
BON PROFIT!

6 comentaris:

mercè ha dit...

F.F.F.= Fantastic, fàcil, flonjo... M'encanta l'hummus i tal com l'expliques el faré ben aviat!Fins...avui!

Cuinagenerosa ha dit...

una de les millors receptes de la cuina mediterrània, sens dubte.
i com que jo faig una creuada particular a favor dels llegums, he de dir que amb els cigrons cuits a casa queda encara més espectacular!

mercè ha dit...

Hola de nou!, només et volia dir que vaig fer l'hummus l'endemà mateix de veurens a la classe de Caprabo i que va tenir molt d'èxit!,en vaig fer per casa, per la sogre i per uns amics de l'Albert!.Gràcies!Una abraçada Marta!

Glòria ha dit...

Ja m'imagino una torradeta amb hummus per sobre!. Deliciós i tal com l'expliques, fàcil de fer!

Pipin ha dit...

i un comí!!!

La Sirena ha dit...

Has participat ja al nostre Concurs de receptes Nadal Express de la Sirena?

Busquem la millor recepta per a aquestes festes!

Hi ha més de 9.000 € en joc!

Assabenta't com en http://bit.ly/NAVIDADEXPRESS

Només fins al 2 de novembre!
Moltes gràcies! :)

Potser també t'interessa:

Related Posts with Thumbnails

Què t'ha semblat aquest post?