dissabte, 3 de gener del 2009

Fondue de xocolata

Ingredients:
  • 150 g de xocolata fondant
  • 1 cullerada de sucre moreno
  • 15 g de mantega
  • 100 ml de nata líquida
  • 30 ml de Ron
per sucar:
  • maduixes
  • kiwi
  • platan
  • mandarina
  • raïm
  • poma
  • pa de pessic
Procediment:

Es tallen totes les fruites a quadradets (no molt petits sinó es trencaran al punxar-los).



Es trenca la xocolata a trossets i es barreja amb la mantega i es desfà al microones, jo la vaig posar 1 minut a potència màxima, però aneu mirant perquè depèn del microones.



Es posa el pot de la fondue al bany maria i s'hi afegeix la xocolata desfeta i la cullerada de sucre.



Es va remenant en forma de 8 i s'hi afegeix el ron.



Quan ja està lligat s'hi afegeix la crema de llet i es segueix remenant en forma de 8.



Quan està tot lligat s'apaga el foc. Jo la vaig deixar feta abans de sopar i així després només calia escalfar-la i servir. El problema de fer-ho d'aquesta manera és que mentre estas preparant els sopar hi poden haver temptacions...



La fondue es porta a taula i es posa a sobre d'una espelma enlloc del fogonet de la fondue ja que sinó es crema la xocolata.



1 comentari:

Lia Bertran ha dit...

Hola Marta! m'encanta el teu blog! com que et dius Marta i veig que t'agrada molt la xocolata, et convido a que donis un cop d'ull al meu projecte d'Àlbum Il·lustrat "La Marta i la xocolata".
http://www.verkami.com/projects/3787-la-marta-i-la-xocolata
Una abraçada,
Lia

Potser també t'interessa:

Related Posts with Thumbnails

Què t'ha semblat aquest post?